YouTube
YouTube to jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych na świecie. Każdego miesiąca odwiedza go około 14 mln Polaków, a sam serwis wraz z Google oraz Facebookiem jest jednym z 3 najczęściej odwiedzanych portali w naszym kraju.
Użytkownicy spędzają na nim więcej czasu niż na innych witrynach, co sprawia, że mają dłuższy kontakt z Twoimi reklamami. Reklama na YouTube wykorzystuje między innymi filmy wideo, dzięki czemu mamy szansę mocniej zaangażować potencjalnego klienta. Co więcej filmy mogą pochodzić z Twojego kanału w tym serwisie, przez co nie musisz ponosić dodatkowych kosztów tworzenia reklamy. Zarządzamy Twoją kampanią wideo w modelu CPV (płatność za obejrzenie), przez co koszty kampanii są dużo niższe w porównaniu z kampanią telewizyjną.
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Przygotowanie kampanii
W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy. W przypadku rezerowanych miejsc docelowych przeprowadzamy proces rezerwacji.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Przygotowanie kampanii
W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy. W przypadku rezerowanych miejsc docelowych przeprowadzamy proces rezerwacji.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
YouTube oferuje trzy formy reklamowe
Banery graficzne
Wyświetlane w różnych miejscach w serwisie. Jest to jedna z najtańszych form reklamy na Youtube
Reklamy wideo
Wyświetlane przed filmem, w jego trakcie lub po nim. W tym modelu płatność naliczana jest za każde 1000 wyświetleń reklamy lub za jej pełne obejrzenie. Reklamy video to świetne uzupełnienie kampanii wizerunkowych. Przy opracowywaniu kampanii video dla YouTube trzeba pamiętać o kosztach przygotowania filmu reklamowego, o ile nie posiadamy żadnych materiałów tego typu.
Jeśli jesteś zainteresowany reklamą wideo i nie posiadasz gotowych filmów reklamowych pomożemy Ci w ich przygotowaniu. Współpracujemy z agencjami i wytwórniami specjalizującymi się w tworzeniu filmów promocyjnych.
Rezerwowane miejsca docelowe
Popularne miejsca w serwisie YouTube widoczne dla większości użytkowników serwisu. Najpopularniejszym przykładem reklamy rezerwowanej jest duży baner na stronie głównej serwisu wyświetlany na samej górze. Reklamy tego typu rezerwuje się przynajmniej na jeden dzień, co wiąże się z wysokimi kosztami reklamy. Z tego powodu rezerwowane miejsca docelowe przeznaczone są głównie dla dużych reklamodawców.