Kampanie Wizerunkowe
Kampanie wizerunkowe i zasięgowe skupiają się na dotarciu ze swoim przekazem do jak największej liczby potencjalnych klientów. Reklama graficzna w sieciach displayowych świetnie realizuje te cele.
Korzystając z największych sieci reklamowych w Polsce docieramy do blisko 100% polskich internautów. Dzięki targetowaniu semantycznemu docieramy do określonej grupy docelowej, co zwiększa szanse na zapamiętanie marki i sprzedaż. Ponadto mając dostęp do portali z Twojej branży, budujemy pozytywny wizerunek wśród potencjalnych partnerów.
Wykorzystując formy graficzne (również animowane) tworzymy kreatywne i przykuwające uwagę reklamy, które utkwią na długo w głowach Twoich klientów.
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Dobór sieci
W zależności od Twoich potrzeb reklamowych decydujemy, które sieci będą najbardziej odpowiednie (Google Display Network, AdKontekst, BusinessClick).
Targetowanie
Na tym etapie określamy najlepszy sposób targetowania. Spośród wszystkich opcji wybieramy te najbardziej adekwatne do Twojej grupy docelowej.
Kreacje reklamowe
Tworzymy efektywne i przykuwające uwagę kreacje reklamowe, testujemy je i wybieramy te najlepsze.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii. W przypadku korzystania z kilku sieci reklamowych dobieramy efektywny Media Mix.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Dobór sieci
W zależności od Twoich potrzeb reklamowych decydujemy, które sieci będą najbardziej odpowiednie (Google Display Network, AdKontekst, BusinessClick).
Targetowanie
Na tym etapie określamy najlepszy sposób targetowania. Spośród wszystkich opcji wybieramy te najbardziej adekwatne do Twojej grupy docelowej.
Kreacje reklamowe
Tworzymy efektywne i przykuwające uwagę kreacje reklamowe, testujemy je i wybieramy te najlepsze.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii. W przypadku korzystania z kilku sieci reklamowych dobieramy efektywny Media Mix.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Zasięg:
Miliony stron internetowych, od niszowych blogów po największe portale internetowe...
Przykładowe portale
Nie wiesz jak wybrać sposób kierowania reklam? Wybierzemy za Ciebie optymalne rozwiązanie.
Zobacz, w jaki sposób możemy kierować Twoje reklamy:
Zainteresowania – wiesz, czym interesują się Twoi klienci? Wyświetlimy reklamy internautom, którzy interesują się tą samą tematyką.
Kontekst – czyli semantyka w najczystszej formie. Wybierz słowa kluczowe, które charakteryzują Twój produkt lub usługę, a na ich podstawie wyświetlimy reklamy na stronach o tej samej tematyce.
Kategorie witryn – wyświetlimy reklamy na stronach, z kategorii powiązanej z Twoją działalnością.
Strony docelowe – być może znasz konkretne adresy stron, na których chciałbyś wyświetlić swoją reklamę?
Wiek/Płeć – kierujemy reklamy na podstawie danych demograficznych takich jak wiek lub płeć.
Geolokalizacja – Twoja firma działa tylko na określonym obszarze? Wyświetlimy reklamy tylko użytkownikom znajdującym się w Twoim zasięgu.
Urządzenia mobilne – kierujemy reklamy na smartfony i tablety, a nawet na konkretny system operacyjny lub model urządzenia.
Remarketing – pozwala dotrzeć z przekazem marketingowym do internautów, którzy już odwiedzili Twoją stronę i z jakichś przyczyn nie dokonali zakupu.