Linki Sponsorowane
Zarządzamy kampaniami już od 5zł dziennie.
Linki sponsorowane w Google AdWords są reklamą tekstową wyświetlaną w wynikach wyszukiwania. Płacisz wyłącznie za wejścia na stronę (model CPC – Cost per Click). Prawidłowo stworzona i zoptymalizowana kampania pozwala na precyzyjne dotarcie do klientów zainteresowanych Twoim produktem lub usługą. Twoją kampanią będą opiekować się certyfikowani specjaliści Google AdWords i Google Analytics.
Zapewniamy
- Start kampanii w ciągu 48h
- Stworzenie tekstów reklamowych
- Dobór odpowiednich słów kluczowych
- Nadzór, aktualizację i optymalizację kampanii
- Precyzyjne kierowanie reklam
- Mierzenie efektów kampanii (Google Analytics)
- Kontrolę budżetu reklamowego
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & Analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii PPC. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Słowa kluczowe i grupowanie
W tym etapie wybieramy, grupujemy, a następnie optymalizujemy słowa kluczowe. Pozwala nam to na zwiększenie CTR i współczynnika konwersji.
Targetowanie
Wykorzystując informacje na temat Twoich klientów targetujemy reklamy na konkretne lokalizacje lub język.
Kreacja reklam
Znając słowa kluczowe i grupę docelową tworzymy skuteczne teksty reklamowe.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Zarządzanie stawkami
Dzięki zgromadzonym danym na bieżąco optymalizujemy stawki słów kluczowych i budżety kampanii.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & Analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii PPC. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Słowa kluczowe i grupowanie
W tym etapie wybieramy, grupujemy, a następnie optymalizujemy słowa kluczowe. Pozwala nam to na zwiększenie CTR i współczynnika konwersji.
Targetowanie
Wykorzystując informacje na temat Twoich klientów targetujemy reklamy na konkretne lokalizacje lub język.
Kreacja reklam
Znając słowa kluczowe i grupę docelową tworzymy skuteczne teksty reklamowe.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Zarządzanie stawkami
Dzięki zgromadzonym danym na bieżąco optymalizujemy stawki słów kluczowych i budżety kampanii.
Podaj adres strony, a my przygotujemy darmową ofertę wraz z analizą…
Przekazane dane będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi