GSP – Gmail Sponsored Promotions
- Unikalne formy targetowania reklam, pozwalające na dotarcie do wąskiej grupy docelowej
- Nienachalne formy reklam z wysokim współczynnikiem interakcji
- Doskonałe w generowaniu leadów, promocjach czasowych oraz kampaniach wizerunkowych
- Niskie koszty kliknięć
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Przygotowanie kampanii
W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Przygotowanie kampanii
W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.