PLA
PLA (Product Listing Ads) to idealne rozwiązanie dla posiadaczy sklepów internetowych. Kampania PLA pozwala na promocję produktów w formie graficznej na stronach wyników wyszukiwania Google. Gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę nazwę produktu z Twojego sklepu, Google wyświetli go przypisując odpowiedni opis, zdjęcie oraz cenę. Użytkownik klikając w reklamę zostaje przeniesiony na stronę określonego produktu. Jest to świetna alternatywa dla drogiej reklamy w porównywarkach cen.
Korzyści
- Widoczność asortymentu sklepu w wyszukiwarce Google
- Nadzór, aktualizacja i optymalizacja kampanii
- Mierzenie efektów kampanii
- Płatność wyłącznie za kliknięcia (model CPC)
- Kontrola budżetu kampanii
- Wysoka konwersja
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & Analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów biznesowych to podstawa opracowania dobrej strategii PLA. Na tym etapie zbieramy informacje o Twoich produktach i klientach, a także analizujemy konkurencję.
Wybór produktów
Wraz z Tobą wybieramy produkty, które posiadają największy potencjał biznesowy. Następnie tworzymy specjalny plik danych PLA.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & Analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów biznesowych to podstawa opracowania dobrej strategii PLA. Na tym etapie zbieramy informacje o Twoich produktach i klientach, a także analizujemy konkurencję.
Wybór produktów
Wraz z Tobą wybieramy produkty, które posiadają największy potencjał biznesowy. Następnie tworzymy specjalny plik danych PLA.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.
Raportowanie i Ewaluacja
Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.
Podaj adres strony, a my przygotujemy darmową ofertę wraz z analizą…
Przekazane dane będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi