Remarketing
Remarketing (retargeting) pozwala na dotarcie z przekazem reklamowym do internautów, którzy wykonali określoną czynność na naszej witrynie. Przykładowo wyświetlamy reklamy internautom, którzy dodali produkty do koszyka, ale ich nie kupili. Kierując do takich użytkowników specjalne komunikaty zwiększamy współczynnik konwersji nawet o kilkadziesiąt procent.
Remarketing to nie tylko narzędzie sprzedażowe. Można je z powodzeniem wykorzystać również do budowania wizerunku marki. Wyświetlamy reklamy każdemu użytkownikowi, który odwiedził Twój serwis, dzięki czemu będzie miał on wrażenie, że Twoje reklamy są na każdym portalu, a Twój budżet marketingowy dorównuje budżetowi Coca-Coli. Prowadzenie kampanii remarketingowej należy dokładnie przemyśleć i zaplanować. Skorzystaj z pomocy certyfikowanych specjalistów.
Proces
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Tworzenie listy remarketingowej
Na podstawie Twoich celów biznesowych określamy charakterystykę list remarketingowych, przez co docieramy do określonej grupy odbiorców.
Kreacje reklamowe
Tworzymy efektywne i przykuwające uwagę kreacje reklamowe, testujemy je i wybieramy te najlepsze dopasowane do list.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów, optymalizacji kampanii oraz tworzenia list remarketingowych.
Cele Biznesowe
Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych
Research & analiza
Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.
Tworzenie listy remarketingowej
Na podstawie Twoich celów biznesowych określamy charakterystykę list remarketingowych, przez co docieramy do określonej grupy odbiorców.
Kreacje reklamowe
Tworzymy efektywne i przykuwające uwagę kreacje reklamowe, testujemy je i wybieramy te najlepsze dopasowane do list.
Analityka
Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów, optymalizacji kampanii oraz tworzenia list remarketingowych.