Napisz do nas Napisz do nas

/ / /

PLA

PLA (Product Listing Ads) to idealne rozwiązanie dla posiadaczy sklepów internetowych. Kampania PLA pozwala na promocję produktów w formie graficznej na stronach wyników wyszukiwania Google. Gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę nazwę produktu z Twojego sklepu, Google wyświetli go przypisując odpowiedni opis, zdjęcie oraz cenę. Użytkownik klikając w reklamę zostaje przeniesiony na stronę określonego produktu. Jest to świetna alternatywa dla drogiej reklamy w porównywarkach cen.

Korzyści

  • Widoczność asortymentu sklepu w wyszukiwarce Google
  • Nadzór, aktualizacja i optymalizacja kampanii
  • Mierzenie efektów kampanii
  • Płatność wyłącznie za kliknięcia (model CPC)
  • Kontrola budżetu kampanii
  • Wysoka konwersja

Proces

Cele Biznesowe

Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych

Research & Analiza

Zrozumienie Twoich potrzeb i celów biznesowych to podstawa opracowania dobrej strategii PLA. Na tym etapie zbieramy informacje o Twoich produktach i klientach, a także analizujemy konkurencję.

Wybór produktów

Wraz z Tobą wybieramy produkty, które posiadają największy potencjał biznesowy. Następnie tworzymy specjalny plik danych PLA.

Analityka

Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.

Raportowanie i Ewaluacja

Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.

Cele Biznesowe

Cele Biznesowe

Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych

Research & Analiza

Research & Analiza

Zrozumienie Twoich potrzeb i celów biznesowych to podstawa opracowania dobrej strategii PLA. Na tym etapie zbieramy informacje o Twoich produktach i klientach, a także analizujemy konkurencję.

Wybór produktów

Wybór produktów

Wraz z Tobą wybieramy produkty, które posiadają największy potencjał biznesowy. Następnie tworzymy specjalny plik danych PLA.

Analityka

Analityka

Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.

Raportowanie i Ewaluacja

Raportowanie i Ewaluacja

Wykorzystując narzędzie analityki internetowej na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.


Dziękujemy, oddzwonimy do Ciebie w ciągu 12h

Podaj adres strony, a my przygotujemy darmową ofertę wraz z analizą…


ZAINTERESOWANY?

Zostaw dane, oddzwonimy
Dziękujemy, oddzwonimy do Ciebie w ciągu 12h

Gwarantujemy

  • Przejrzyste umowy,
  • Implementacja Google Analytics,
  • Śledzenie celów,
  • Monitoring dostępności strony.