Napisz do nas Napisz do nas

/ / /

GSP – Gmail Sponsored Promotions

Gmail to ponad 900 milionów użytkowników, miliard pobrań aplikacji mobilnej i 0,1% spamu w skrzynce. Wszystko to sprawia, że jest to doskonałe medium reklamowe, które pozwala na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej. Reklamy na Gmailu to przede wszystkim nowe formy targetowania reklam, które pozwalają na dotarcie do użytkowników poczty w odpowiednim momencie zakupowym.
  • Unikalne formy targetowania reklam, pozwalające na dotarcie do wąskiej grupy docelowej
  • Nienachalne formy reklam z wysokim współczynnikiem interakcji
  • Doskonałe w generowaniu leadów, promocjach czasowych oraz kampaniach wizerunkowych
  • Niskie koszty kliknięć

Reklama banerowa na YoutubeReklama mobile na YouTubeReklama banerowa w filmach na YouTube

Proces

Cele Biznesowe

Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych

Research & analiza

Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.

Przygotowanie kampanii

W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy. 

Analityka

Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.

Raportowanie i Ewaluacja

Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.

Cele Biznesowe

Cele Biznesowe

Na każdym etapie, nasze działania opieramy na ustalonych celach biznesowych

Research & analiza

Research & analiza

Zrozumienie Twoich potrzeb i celów to podstawa opracowania dobrej strategii zasięgowej. Na tym etapie zbieramy informacje o Twojej firmie, ofercie i klientach, a także wspólnie ustalamy cele biznesowe i analizujemy konkurencję.

Przygotowanie kampanii

Przygotowanie kampanii

W zależności od Twoich potrzeb i celów dobieramy odpowiednią formę reklamy. Tworzymy kreacje reklamowe oraz odpowiednio je targetujemy. 

Analityka

Analityka

Już na etapie tworzenia kampanii łączymy ją z narzędziem Google Analytics, które następnie wykorzystujemy do mierzenia efektów i optymalizacji kampanii.

Raportowanie i Ewaluacja

Raportowanie i Ewaluacja

Wykorzystując narzędzia analityczne na bieżąco raportujemy efekty kampanii i oceniamy jej skuteczność.


ZAINTERESOWANY?

Zostaw dane, oddzwonimy
Dziękujemy, oddzwonimy do Ciebie w ciągu 12h

Gwarantujemy

  • Przejrzyste umowy,
  • Implementacja Google Analytics,
  • Śledzenie celów,
  • Monitoring dostępności strony.